Bel ons +1-555-555-555

 

 

Algemene voorwaarden Precure Zorg

 

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle dienstverlening van Precure Zorg, te weten het uitbesteden van zorgvragen en de bemiddeling bij het vervullen van zorgvragen door Precure Zorg en de hiertoe gesloten overeenkomsten tussen Precure Zorg en haar opdrachtgevers.

 


Artikel 1: Definities


1.1 Precure Zorg is een BV

 

1.2 Opdrachtgever: De natuurlijke en/of rechtspersoon die zich door tussenkomst van Precure Zorg voorziet van (tijdelijke) inzet (zelfstandige) professionals, en/of zich bedient van het overnemen van zorgvragen door            Precure Zorg.


1.3 De klant die zich, door tussenkomst van Precure Zorg of Opdrachtgever, voorziet van (tijdelijke) inzet (zelfstandige) professionals voor haar (zorg)vraag.


1.4 Opdracht: De mondelinge dan wel schriftelijke overeenkomst op grond waarvan Precure Zorg de Opdrachtgever behulpzaam is bij het zoeken naar (zelfstandige) professionals die (anders dan op grond van een arbeidsovereenkomst) diensten verricht voor een opdrachtgever of een zorgvrager.


1.5 Opdrachtnemer: (Zelfstandige) professional, die door Precure Zorg bij de opdrachtgever of (zorg)vrager wordt voorgesteld in het kader van bemiddeling, werving & selectie of het uitbesteden van (zorg)vragen.


1.6 Overeenkomst van opdracht: De op schrift vastgelegde overeenkomst tot verlening van diensten.


1.7 Diensten: De door Zorgpunt Connect ten behoeve van opdrachtgever te verrichten werkzaamheden gelegen op de volgende gebieden


Als tussenpersoon werkzaam te zijn bij het tot stand brengen van een of meer overeenkomsten tussen de opdrachtgever en derden;

Het selecteren van één of meer geschikt geachte kandidaten ten behoeve van directe indiensttreding bij de opdrachtgever en mondeling of schriftelijk introduceren van de kandidaten bij de opdrachtgever. Deze dienst wordt in de algemene voorwaarden aangeduid als ‘werving en selectie’. De uitvoerende persoon wordt aangeduid als ‘recruiter’.




Artikel 2: Toepasselijkheid


2.1 Alle opdrachten worden uitsluitend aanvaard door Precure Zorg.


2.2 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten tussen de opdrachtgever en Precure Zorg.


2.3 Voor zover de opdrachtgever in zijn aanvaarding zou verwijzen naar andere algemene voorwaarden, wordt de toepasselijkheid daarvan uitdrukkelijk van de hand gewezen.


2.4 Van deze algemene voorwaarden kan slechts schriftelijk worden afgeweken na instemming van Precure Zorg.


2.5 Indien enige bepaling van deze algemene voorwaarden nietig of vernietigd wordt verklaard dan zullen de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van kracht blijven.     

       

2.6 Precure Zorg behoudt zich het recht om de bepalingen van deze algemene voorwaarden eenzijdig te wijzigen. Na wijziging van deze algemene voorwaarden zal Precure Zorg haar opdrachtgevers op de hoogte brengen. 


2.7 Indien onduidelijkheid bestaat omtrent de uitleg van één of meerdere bepalingen van deze algemene voorwaarden, dan dient de uitleg plaats te vinden ‘naar de geest’ van deze bepalingen. Indien zich tussen partijen een situatie voordoet, die niet in deze algemene voorwaarden geregeld is, dan dient deze situatie te worden beoordeeld naar de geest van deze algemene voorwaarden.

 

 


Artikel 3: Vereiste documenten bij inschrijving van (zelfstandige) professional


3.1 Om een samenwerking aan te gaan met/via Precure Zorg, dient de zelfstandige professional de volgende documenten te overhandigen aan Precure Zorg.


 

  • Kopie diploma’s van de beroepsopleidingen, die van toepassing zijn voor de uit te voeren werkzaamheden bij de opdrachtgevers.

  • Geldige BIG-registratie (indien van toepassing);

  • BSN-nummer;

  • Kopie officiële uittreksel Kamer van Koophandel;

  • Kopie polis van een lopende (beroeps-) aansprakelijkheidsverzekering. Zorgpunt Connect kan tevens bewijs vragen van een tijdige premiebetaling;

  • Kopie Verklaring Omtrent Gedrag Natuurlijke Personen (VOG NP);

  • Eventuele aanmelding KIWA-keurmerk zzp’ers thuiszorg (individuele contractering) als zorgprofessional thuiszorg verleend;

  • Kopie inschrijvingsbewijs van de klachtenregeling volgens de WKKGZ.



 

Artikel 4: Uitvoering van de (bemiddelings)overeenkomst


4.1 Precure Zorg selecteert voor het uitbesteden van zorgvragen en de bemiddeling bij het vervullen van zorgvragen, professionals op basis van aan Precure Zorg bekende informatie over de criteria van opdrachtgever en professional. Precure Zorg zal daarbij de zorg van een goed opdrachtnemer in acht nemen en zich inspannen de overeengekomen diensten naar beste inzicht en vermogen te verrichten. Voor de werkzaamheden op het gebied van werving & selectie heeft deze verplichting ook het karakter van een inspanningsverplichting omdat geen garantie gegeven wordt met betrekking tot het resultaat van de geleverde dienst.

 

4.2 Van een succesvolle vervulling van werving & selectieopdracht is sprake indien en zodra een door Precure Zorg bij de opdrachtgever voorgestelde kandidaat aldaar in dienst treedt. Onder indiensttreding wordt bij werving & selectieopdracht mede begrepen elke vergelijkbare vorm van feitelijke tewerkstelling van een door Precure Zorg geïntroduceerde kandidaat al dan niet via een derde en al of niet bij een andere vestiging van opdrachtgever en/of bij een aan zijn organisatie gelieerde onderneming. Een succesvolle vervulling van de werving & selectieopdracht wordt ook begrepen het geval dat een door Zorg- en Bemiddelingsbureau aan de opdrachtgever voorgestelde kandidaat binnen 12 (twaalf) maanden na die introductie – al dan niet na intrekking van de opdracht – in dienst treedt of anderszins, al dan niet via derden, op enigerlei wijze, in enigerlei functie, bij de opdrachtgever of een daaraan gelieerde onderneming werkzaam is. Tenzij opdrachtgever ter zake vooraf een uitdrukkelijk schriftelijk voorbehoud heeft gemaakt, is het honorarium eveneens verschuldigd indien de door Precure Zorg geïntroduceerde kandidaat bekend mocht blijken te zijn.


4.3 Precure Zorg zal ervoor zorgdragen dat de overeenkomst wordt uitgevoerd door professionals, die naar de mening van Precure Zorg voldoende gekwalificeerd zijn. 


4.4 De opdrachtgever draagt er zorg voor dat alle gegevens, waarvan Precure Zorg aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de opdrachtgever redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de opdracht, deugdelijk, volledig en tijdig aan Precure Zorg worden verstrekt. Precure Zorg is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door onvolledigheid van of gebrekkigheid en onjuistheid in de door of namens de opdrachtgever verstrekte informatie. 


4.5. Bij werving & selectieopdracht is de opdrachtgever gehouden om binnen 14 (veertien) dagen na een daartoe gedaan verzoek aan Precure Zorg de gegevens te verstrekken betreffende het bruto jaarsalaris en de startdatum van de geselecteerde kandidaat. Indien de opdrachtgever niet tijdig, onvoldoende of onjuiste gegevens verstrekt, is Precure Zorggerechtigd de hoogte van het bruto jaarsalaris en de startdatum te schatten en conform die schatting te factureren. 


4.6. Opdrachtgever vrijwaart Precure Zorg voor eventuele aanspraken van derden, die in verband met de uitvoering van de overeenkomst schade lijden en welke aan opdrachtgever toerekenbaar is.

 

 

4.7. Geheel of gedeeltelijke overdracht van de overeenkomst door opdrachtgever of enige daaruit voortvloeiende rechten of verplichtingen van opdrachtgever is slechts mogelijk na schriftelijke toestemming van Precure Zorg.


4.8. Een opdracht tot werving & selectie eindigt in elk geval door succesvolle vervulling van de opdracht, door intrekking van de opdracht door Precure Zorg of de opdrachtgever en – indien een termijn is afgesproken – door tijdsverloop. Het eindigen van een opdracht laat verplichtingen van de opdrachtgever jegens Precure Zorg m.b.t. door Precure Zorg bij opdrachtgever geïntroduceerde kandidaten onverlet.


4.9 Precure Zorg is niet aansprakelijk voor enige schade ten gevolge van onjuiste bemiddeling, tenzij het rechtstreekse gevolg is van opzet of bewuste roekeloosheid aan de zijde van Precure Zorg.


4.10 Precure Zorg is niet gehouden tot enige vergoeding van schade indien: A: De contacten tussen de opdrachtgever en Precure Zorg, voorafgaande aan een mogelijke overeenkomst van opdracht, om welke reden dan ook niet leiden tot daadwerkelijke bemiddeling;


  • B: Precure Zorg een aanvraag van de opdrachtgever om een professional te werk stellen, niet in behandeling neemt;
  • C: Precure Zorg, om welke reden dan ook, een professional niet of niet langer conform de overeenkomst van opdracht kan bemiddelen; en
  • D: Indien de situatie zoals omschreven in lid 4.10 C. zich voordoet, houdt Precure Zorg zich het recht voor en zal zich inspannen om een vervangende professional te vinden.


4.11 Opdrachtgever zal zich ten aanzien van de professional bij de uitvoering van het werk gedragen als opdrachtgever en de professional niet in behandeling nemen als een medewerker. 


4.12 Het is de opdrachtgever niet toegestaan de professional, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Precure Zorg zelf, bij derden te bemiddelen, waaronder begrepen aan opdrachtgever gelieerde ondernemingen. Voor de gederfde inkomsten wordt de opdrachtgever aansprakelijk gesteld.




Artikel 5: Betaling 


5.1 Voor de bemiddeling ontvangt Precure Zorg een fee wat afgesproken is per Opdrachtgever en is vastgelegd in de raamovereenkomst. Precure Zorg zal een factuur maken van de gewerkte uren/dagen van haar bemiddelde professionals.


5.2 Professional zal rechtstreeks factureren aan de opdrachtgever. Precure Zorg controleert deze facturen eerst en zal ze gezamenlijk versturen, per opdrachtgever, inclusief de verzamelfactuur van Precure Zorgzelf, waarop de kosten staan van bemiddeling.


5.3 Voor facturen van Precure Zorg geldt een standaard betalingstermijn van 14 dagen, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen.


5.4 Bij het uitblijven van de betalingen, is Precure Zorg niet gehouden met de uitvoering van de overeenkomst en/of opdracht door te gaan, zonder dat zij daarmee op enigerlei wijze toerekenbaar te kort schiet.


5.5 Indien de betaling van een factuur van Precure Zorg niet binnen de betalingstermijn na factuurdatum is betaald, is de opdrachtgever vanaf dan zonder ingebrekestelling in verzuim en een rente verschuldigd over het openstaande bedrag van 2% per kalendermaand, een gedeelte van een maand wordt als gehele maand gerekend. Voorts behoudt Precure Zorg zich het recht voor om bij overschrijding van de betalingstermijn haar verplichtingen uit de overeenkomst van opdracht op te schorten.


5.6 De kosten van (buiten) gerechtelijke invorderingsmaatregelen bedragen tenminste 15% van het verschuldigde bedrag, met een minimum van € 150,00 en komen ten laste van de opdrachtgever.

5.7 Uitsluitend betalingen aan Precure Zorg werken bevrijdend.


5.8 De door opdrachtgever gedane betalingen strekken in de eerste plaats in mindering van de kosten, vervolgens in mindering van de opengevallen rente en tenslotte in mindering van de hoofdsom en de lopende rente.


5.9 Ten aanzien van de betalingsverplichtingen als bedoeld in dit artikel kan de opdrachtgever zich niet op enige korting, verrekening of opschorting beroepen.



Artikel 6: Tarieven


6.1 Alle door Precure Zorg gehanteerde tarieven zijn exclusief, reiskosten, btw en overige kosten, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen.


6.2 Het tarief dat Precure Zorg vaststelt, is onder andere gebaseerd op de informatie over de opdracht(en) die opdrachtgever heeft gegeven. Als er op enig moment wordt vastgesteld dat de professional in werkelijkheid een opdracht uitvoert waar een hoger tarief bij hoort, dan zal Precure Zorg het tarief corrigeren. De opdrachtgever is dit gecorrigeerde tarief vanaf het moment dat de werkzaamheden zijn aangepast aan Precure Zorg verschuldigd.


6.3 Het tarief kan per opdracht aangepast worden of per jaar met een inflatiecorrectie.



 

Artikel 7:      Facturering 


7.1 Facturering geschiedt op basis van de door de professional ingediende factuur. Professional zal eens per maand de factuur ter controle toesturen naar Precure Zorg, tenzij er schriftelijk anders is vastgesteld.


 

Artikel 8:      Ziekmelding

.

8.1 Professional zal uiterlijk een uur voordat de dienst begint de ziekmelding bekend maken aan Precure Zorg en de desbetreffende opdrachtgever. Heeft de professional een avond- of nachtdienst, dan zal de ziekmelding uiterlijk voor 10.00 uur in de ochtend zijn. Dit kan zowel via de mail, telefoon of sms.


8.2 Bij onverwachte gebeurtenissen, zoals bij overmacht situaties, waardoor de professional niet in staat is te werken zal de professional zo snel mogelijk contact opnemen met Precure Zorg en de opdrachtgever.


8.3 Bij het niet-aanwezig zijn van de dienst, zal geen uitbetaling aan de professional plaatsvinden.


 


Artikel 9:  Persoonsgegevens en geheimhouding


9.1 Precure Zorg zal, ten aanzien van bedrijfs- en persoonsgegevens van de opdrachtgever en de professional, discretie in acht nemen. Persoonsgegevens worden alleen verstrekt met toestemming van de professional. Bedrijfsgegevens worden alleen verstrekt aan potentiële professionals voor de onderhavige functie.


9.2 Opdrachtgever zal alle persoonlijke gegevens van een professional vertrouwelijk behandelen en zal in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens (AVG) handelen.


9.3 Opdrachtgever en Precure Zorg staan ervoor in dat alle voor en na het aangaan van de overeenkomst en/of opdracht ontvangen informatie van vertrouwelijke aard geheim zal blijven, behoudens voor zover de wet vereist dat deze informatie zal worden prijsgegeven.


 


Artikel 10:        Aanbiedingen/ offertes/ uitbetalingen/ prijzen


 10.1 Alle aanbiedingen, offertes en prijzen van Precure Zorg waar ook gepubliceerd of hoe ook gedaan, zijn vrijblijvend tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen.

 



Artikel 11:      Overmacht


11.1 Onder overmacht wordt verstaan: elke van de wil van Precure Zorg onafhankelijke omstandigheid, die nakoming van de opdracht door Precure Zorg tijdelijk of blijvend verhindert en welke tekortkomingen in de nakoming niet aan Precure Zorg kunnen worden toegerekend, daar zij niet te wijten zijn aan haar schuld, noch krachtens de wet, de overeenkomst of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komen.


11.2 In het geval van overmacht zullen de verplichtingen van Precure Zorg worden opgeschort, zolang de overmacht toestand voortduurt.


11.3 In geval van overmacht heeft Precure Zorg het recht de overeenkomst en/of opdracht alsnog binnen redelijke termijn uit te voeren ofwel- indien nakoming binnen een redelijk termijn niet mogelijk is – deze geheel of gedeeltelijk te ontbinden.

 

11.4 De opdrachtgever dient in dat geval de door haar aan Precure Zorg verschuldigde vergoedingen welke betrekking hebben op de periode vóór de overmacht toestand, aan Precure Zorg te betalen.


 


Artikel 12:        Duur en beëindiging overeenkomst van Opdracht


12.1 De overeenkomst van opdracht wordt aangegaan voor bepaalde tijd of voor onbepaalde tijd.


12.2 De overeenkomst van opdracht kan niet door Precure Zorg en opdrachtgever tussentijds worden beëindigd, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Afrekening vindt plaats op basis van de bemiddelde uren en de gemaakte onkosten tot de dag waartegen is opgezegd.


12.3 In het geval dat de opdrachtgever de overeenkomst van opdracht na het aangaan van de overeenkomst van opdracht maar voor de feitelijke tewerkstelling van de professional opzegt, zal de opdrachtgever eventuele kosten die Precure Zorg heeft gemaakt in het kader van de uitvoering van de overeenkomst van opdracht vergoeden.


12.4 Precure Zorg kan door de opdrachtgever nimmer aansprakelijk worden gesteld voor een beëindiging van de opdracht door de professional, ook indien dit geschiedt zonder inachtneming van enige termijn.


12.5 Annulering van een gegeven Werving- & Selectieopdracht is mogelijk. Alle tot dan toe gemaakte kosten zullen in rekening worden gebracht naar de opdrachtgever. Het uurtarief van een Precure Zorg consulent is € 50,00 per uur. Een Werving- & selectieopdracht wordt als geannuleerd beschouwd:


  • A:  Wanneer de opdrachtgever de opdracht intrekt binnen de afgesproken termijn;
  • B: Wanneer de activiteiten tijdens de procedure door de opdrachtgever worden opgeschort voor een periode van zes weken of langer;
  • C: Wanneer de opdrachtgever in de behandelde vacature voorziet door aanstelling van een niet door


Precure Zorg geselecteerde kandidaat, maar door zelf geworven kandidaat.


12.6 Indien een uit een werving- & selectieprocedure geresulteerde arbeidsovereenkomst voor de datum van indiensttreding door de opdrachtgever wordt geannuleerd of opgezegd, dient de volledige overeengekomen fee door opdrachtgever aan Precure Zorg te worden voldaan.


 


Artikel 13:  Wijziging van de overeenkomst 


13.1 Indien tijdens de uitvoering van de overeenkomst blijkt dat de overeenkomst dient te worden gewijzigd naar omvang, tijdschema, inhoud, kosten of voorwaarden, dan zullen partijen tijdig en in onderling overleg de overeenkomst dienovereenkomstig aanpassen. Deze wijziging wordt geacht tot stand te zijn gekomen wanneer zowel Precure Zorg als opdrachtgever deze wijziging schriftelijk hebben bevestigd.





Artikel 14:       Onmiddellijke beëindiging van de overeenkomst van opdracht


14.1 Precure Zorg is gerechtigd de overeenkomst van opdracht met onmiddellijke ingang te beëindigen, indien de opdrachtgever haar verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst van opdracht en deze algemene voorwaarden niet nakomt, en, na daartoe schriftelijk in gebreke te zijn gesteld, haar verplichtingen niet alsnog binnen de door Precure Zorg gestelde termijn heeft nagekomen.


14.2 Precure Zorg is bevoegd de overeenkomst van de opdracht met onmiddellijke ingang te beëindigen, zonder dat een ingebrekestelling nodig zal zijn, indien de opdrachtgever:


  • A: Surseance van betaling aanvraagt of indien deze haar wordt verleend;
  • B: Onder curatele wordt gesteld;
  • C: Haar eigen faillissement aanvraagt, een derde het faillissement aanvraagt dan wel in staat het  faillissement wordt verklaard;
  • D:  Wordt ontbonden of geliquideerd of daartoe een aanvraag wordt ingediend;
  • E: Op een aanmerkelijk deel van haar bezitting executoriaal beslag wordt gelegd dan wel  conservatoir beslag en dit beslag niet binnen veertien (14) dagen na beslaglegging wordt opgeheven;


en


14.3 In de lid 1 en 2 genoemde gevallen zijn alle vorderingen die Precure Zorg op de opdrachtgever mocht hebben terstond volledig opeisbaar. De opdrachtgever is aansprakelijk voor alle schade, onder  meer gederfde winst en gemaakte kosten, die Precure Zorg ten gevolge van de beëindiging lijdt en zal lijden.





Artikel 15:  Veiligheid en vrijwaring


15.1 De opdrachtgever vrijwaart Precure Zorg tegen op deze bepalingen gebaseerde vorderingen of aanspraken van de professional op Precure Zorg.


15.2 Opdrachtgever zal aan de professional voor aanvang van de werkzaamheden informatie verstrekken over de van de professional verlangde beroepskwalificatie, alsmede een document bevattende de specifieke kenmerken van de uit te voeren opdracht.


15.3 De professional voert zijn taken uit overeenkomstig de opdracht, tenzij dit schriftelijk anders is vastgesteld.

 



Artikel 16:   Aansprakelijkheid 


16.1 Precure Zorg spant zich bij het uitbesteden van zorgvragen en de bemiddeling bij het vervullen van zorgvragen in om een geschikte professional te bemiddelen, doch versterkt geen enkele garantie met betrekking tot de geschiktheid van de professional. Precure Zorg is niet aansprakelijk voor eventuele schade die opdrachtgever in verband met de opdracht mocht lijden, ongeacht of deze wordt veroorzaakt door (achteraf gebleken) ongeschiktheid van de professional of door andere factoren.


16.2 Precure Zorg is tegenover de opdrachtgever niet aansprakelijk voor schade en verliezen die professional toebrengen aan de opdrachtgever of derden.


16.3 Indien Precure Zorg aansprakelijk mocht zijn voor enigerlei schade, dan is haar aansprakelijkheid beperkt tot maximaal eenmaal de factuurwaarde van de order, althans tot dat gedeelte van de order waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft. De aansprakelijkheid is in ieder geval steeds beperkt tot het bedrag der uitkering van zijn verzekeraar in voorkomend geval. Precure Zorg is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade. Onder directe schade wordt uitsluitend verstaan de redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voor zover de vaststelling betrekking heeft op schade in de zin van deze voorwaarden, de eventuele redelijke kosten gemaakt om de gebrekkige prestatie van Precure Zorg aan de overeenkomst te laten beantwoorden, voor zoveel deze aan Precure Zorg toegerekend kunnen worden en redelijke kosten, gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, voor zover de Opdrachtgever aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade als bedoeld in deze algemene voorwaarden. Precure Zorg is nimmer aansprakelijk voor indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie.


16.4 De in dit artikel opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid gelden niet indien de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van Opdrachtnemer of zijn leidinggevende ondergeschikten.


16.5 Opdrachtgever vrijwaart Precure Zorg tegen eventuele aanspraken van derden in verband met de opdracht.


16.6 Aansprakelijkheid van Precure Zorg voor indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfstagnatie, is in alle gevallen uitgesloten.


 



Artikel 17:   Overnemen bemiddelde professional


17.1 Het is de opdrachtgever en aan opdrachtgever gelieerde vennootschappen niet toegestaan na schriftelijke aanbieding van een kandidaat door Precure Zorg rechtstreeks voor zich, middels en/ of voor derden, een relatie of overeenkomst van welke aard dan ook met de professional aan te gaan, behoudens voor afgaande schriftelijke toestemming van Precure Zorg.


17.2 Het is de opdrachtgever, en aan de opdrachtgever gelieerde vennootschappen, tijdens een overeenkomst van opdracht en na afloop van de overeenkomst van opdracht niet toegestaan met de professional bemiddeld door Precure Zorg rechtstreeks voor zich, middels en/of voor derden een relatie van opdracht van welke aard dan ook aan te gaan, behoudens voorafgaande schriftelijke toestemming van Precure Zorg.


17.3 Precure Zorg is gerechtigd om aan de in lid 1 en 2 bedoelde toestemming voorwaarden te verbinden.

 

 



Artikel 18:     Adresbestanden 


 Precure Zorg maakt gebruik van diverse media om (potentiële) opdrachtgevers te informeren. Door aanvaarding van deze algemene voorwaarden geeft opdrachtgever toestemming tot opname in de e-mail- en adressenbestanden van Precure Zorg. Zij zal de bestanden vertrouwelijk behandelen en niet aan derden overdragen.




Artikel 19:    Boetebeding


19.1 Indien de opdrachtgever het in de artikelen 17.1 en 17.2 bepaalde overtreedt en/ of niet nakomt, verbeurt hij aan Precure Zorg een direct opeisbare boete ten bedrage van €10.000,00 voor iedere overtreding, alsmede een bedrag van €1.000,00 voor iedere dag – ongeacht of hierop gebruikelijk wordt gewerkt of niet – dat de overtreding/ niet nakoming voortduurt.


19.2 De boete laat onverhinderd het recht van Precure Zorg volledige schadevergoeding te vorderen.


 

Artikel 20:  Uitschrijving zelfstandige professional


20.1 (Zelfstandige) professional kan schriftelijk opzeggen door middel van een aangetekende brief gericht aan Precure Zorg, gevestigd op de Produktieweg 1, 6045JC te Roermond.

20.2 De opzegtermijn bedraagt 14 werkdagen.


20.3 De (zelfstandige) professional is verplicht zijn afgesproken diensten of opdracht te komen werken. Bij het niet-vervullen van deze diensten of opdracht zal Precure Zorg, de daaraan verbonden kosten in rekening brengen aan de (zelfstandige) professional. 


20.4 De opdracht eindigt per direct door opzegging van de overeenkomst van opdracht op het moment dat de (zelfstandige) professional niet aan zijn verplichtingen jegens Precure Zorg dan wel de opdrachtgever (kan) voldoen en derhalve in verzuim is of indien de relatie met de opdrachtgever zodanig is verstoord, dat voorzetting in alle redelijkheid niet van Precure Zorg kan worden gevergd.


20.5 Opzegging door Precure Zorg van de met (zelfstandige) professional gesloten overeenkomst - al dan niet als gevolg van beëindiging van een opdracht door de Opdrachtgever -, lijdt nimmer tot enige aansprakelijkheid van Precure Zorg dan wel haar opdrachtgevers jegens de (zelfstandige)  professionals.


 


Artikel 21:  Auteurs- & Eigendomsrecht


22.1 Van alle bescheiden waarvan Precure Zorg zich bij de uitvoering van haar werkzaamheden bedient, berust het auteursrecht bij Precure Zorg. 


22.2 De in artikel 3.1 bedoelde bescheiden - voor zover betrekking hebbend op werving- en selectieprocedures - zijn eigendom van Precure Zorg. 


22.3 Mede ter bescherming van de privacy van kandidaten/sollicitanten is Precure Zorg nimmer gehouden tot afgifte van deze bescheiden of kopieën daarvan aan opdrachtgever. 

 


 

Artikel 22:  Vindplaats algemene voorwaarden en geschillen


23.1 Op alle overeenkomsten en/of opdrachten tussen de opdrachtgevers en Precure Zorg is Nederlands recht van toepassing.

23.2 Alle geschillen, verband houdende met overeenkomsten en/ of opdrachten tussen de opdrachtgever en Precure Zorg, waarop deze voorwaarden van toepassing zijn, worden beslecht door de rechter in Roermond omdat Precure Zorg is gevestigd in Roermond. Partijen zullen pas een beroep op de rechter doen nadat zij zich hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.


23.3 Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Roermond en te vinden op de website van Precure Zorg. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van de totstandkoming van de rechtsbetrekking met Opdrachtgever.


 


Precure Zorg



Zwartbroekpoort 2

6041 LS Roermond


Tel: 06 148 664 47

Mail: info@precurezorg.nl

 

Share by: